Ofte stillede spørgsmål

Velkommen til vores FAQ-side, hvor vi har samlet svarene på de mest almindelige spørgsmål, så du hurtigt og nemt kan finde den information, du søger.
Har du stadig spørgsmål, som du ikke finder svar på her? Tøv ikke med at kontakte os – vi hjælper dig gerne!

Betaling

Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?

Vi tilbyder betaling med Dankort, Visa, Mastercard, MobilePay, Google Pay, Apple Pay og EAN-nummer.

Ja, du kan betale på EAN-nummer. EAN-nummeret indtastes ved betaling.

Nej, vi tilbyder desværre ikke betaling med faktura eller bankoverførsel til privatkunder.

Ja, du modtager automatisk en faktura når ordren er ekspederet.

Tjek først, at du har indtastet kortoplysninger korrekt, og at kortet er åbent for onlinekøb. Kontakt ellers din bank eller kortudsteder.

Vi hæver først pengene, når vi sender din ordre fra vores lager.

Fragt og levering

Fragtprisen starter fra 49 kr. og afhænger af din ordres størrelse og leveringsmetode. Prisen vises ved betaling.

Vi pakker og sender typisk inden for 2-3 hverdage. GLS leverer som regel dagen efter, de har hentet pakken hos os.

Din ordre leveres normalt 2-3 hverdage efter bestilling. Hvis du skal bruge din ordre hurtigere, så kontakt os på support@alttiljul.dk.

Ja, du kan afhente din ordre gratis på:
Øster Skovgård
Snerlundvej 4
7400 Herning.

Vælg ”Afhentning på Øster Skovgård i Herning” ved betaling, så får du en mail når din ordre er klar til afhentning. Din ordre kan afhentes alle ugens 7 dage, når det passer dig.

Vi samarbejder med GLS som leverer til pakkeshop, hjemmeadresse og erhvervsadresse. Ved større ordrer kan pakken blive leveret med fragtmand.

Ja, vi leverer til både Danmark, Norge og Tyskland.

Nej, desværre. Vi sender ordren hurtigst muligt, men leveringsdatoen afhænger af transportøren.

Min ordre

Tjek din spammappe. Hvis du stadig mangler ordrebekræftelsen, så kontakt os på support@alttiljul.dk.

Ja, når din ordre er pakket modtager du en mail med et tracking-link, så du kan følge din pakke.

Tjek din tracking for at se om pakken er på vej. Hvis du stadig har problemer, så skriv til os på support@alttiljul.dk.

Tjek først din leveringsbekræftelse på mail for at se, om din ordre er sendt i flere pakker. Det kan ske, at din ordre bliver opdelt i flere pakker.
Husk også at tjekke dine SMS-beskeder – måske har du modtaget flere beskeder med forskellige pakkenumre.
Har du stadig problemer, så kontakt os på support@alttiljul.dk

Kontakt os hurtigst muligt på tlf.: +45 70605711 eller på mail@alttiljul.dk. Hvis ordren endnu ikke er pakket, vil vi guide dig til hvordan du kan lave en tilføjelse til din ordre. Vi kan ikke garantere at det er muligt, men vi vil altid gerne forsøge.

Du er altid velkommen til at ringe til os på tlf.: +45 70605711 eller på mail@alttiljul.dk, så vil vi gøre alt hvad vi kan for at hjælpe dig.

For virksomheder og institutioner

Ja, du modtager automatisk en faktura når ordren er ekspederet.

Ja, du kan betale på EAN-nummer. EAN-nummeret indtastes ved betaling.

Om Øster Skovgård

Øster Skovgård er en familieejet virksomhed, der er drevet af Pia og Kaj Pedersen med hjælp fra børn, svigerbørn og 10-15 ansatte afhængig af sæson. Øster Skovgård startede i 1992 som gårdbutik, men er nu udelukkende webshop.

Nej. Vi har drevet gårdbutikken i 33 år, med stor glæde og stor succes, og har mødt rigtig mange dejlige mennesker. Men vi har valgt at lukke vores fysiske gårdbutik efter julesæsonen 2024, fordi vi gerne vil have mere tid til os selv og familien. Det er et helt bevidst valg – ikke af nød, men fordi vi jo heller ikke bliver yngre.
Men heldigvis kan du stadig købe alt til jul i vores webshop, som er åben året rundt!

Nej. Nissestien på Øster Skovgård lukkede samtidig med gårdbutikken. Vi håber i har haft mange gode oplevelser på Nissestien, som I kan mindes med glæde.

Reklamationer og retur

Meddel os på support@alttiljul.dk, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten. Pak ordren ind som da du modtog den, og send pakken til vores adresse:
Øster Skovgård
Snerlundvej 4
7400 Herning

Returpakker, der eventuelt sendes til pakkeshops, afhentes ikke.

Du kan også selv returnere din pakke ved at aflevere den til os på vores adresse Snerlundvej 4, 7400 Herning. Gør os venligst opmærksom på det, når du kontakter os, hvis du selv ønsker at returnere.

Du kan enten selv stå for returfragten eller købe en returlabel fra os til 49 kr. Prisen for returlabelen fratrækkes din refusion.
For køb af returlabel kontakt os på support@alttiljul.dk.

Ja, meddel os på support@alttiljul.dk, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og ønsker at returnere din ordre selv, så aftaler vi nærmere.

Du har 14 dages fuld returret fra modtagelsesdatoen.

Tag billeder af varen, følgesedlen og emballagen og send det til support@alttiljul.dk, så hjælper vi dig videre.

Kontakt

Jeg får ikke svar på mit spørgsmål – hvordan kan jeg kontakte jer for yderligere hjælp?

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: mail@alttiljul.dk, så vil vi svare dig hurtigst muligt.
Du kan også kontakte os på telefon: +45 70605711
Vores telefontider er:
Mandag til torsdag: kl. 10.00 – 15.30
Fredag: kl. 10.00 -14.00